Followers


Selasa, Julai 12

:.. TarGeT ..:

assalamualaikum....


huh...apa yg korg pk kan pasal gmbr atas neh???
ingat aku neh nak p memanah ker???
hishhh~~~
xder lah...xder keinginan lg nak memanah lorhh....
actually aku nak citer target jangka pendek aku....
apa target aku???

setakat neh alhamdulillah target aku nak kecikkan badan dh nmpk hasil..
terima kasih utk en.bf sbb bg sokongan n pertlgan dlm proses nak kecikkan bdn neh.....
harap2 dh xnmpk dh lemak yg lebey2 lg kat bdn neh....
huk3~~~
rs2 leh bayangkan tak klu bdn aku dl yg dl korg dok tgk obes tuh leh jd kecik.....
hahahaa~~~aku neh suka berangan lebey kan???
xper lah skali skala nak berangan2 neh kan....

kemudian....target keje2 doorgift pun dh selesai....
tggl masuk dlm bag jer...tu semua keje afta raya lah....hehehe~~~

ok next...target nak konvo plak....
adehhh~~~
ni mmg dh jd target aku dr awl tahun lg....
tp masalah lah kan....
tarikh konvo tuh sama dgn majlis along plak tuh....
aduhhh~~~mmg stress habis lah....
huk3~~~

ok..next target aku apa???
mesti lah aku nak keje mcm org lain....
tp target tuh tah bl aku leh capai.....
cuma aku harap target aku neh aku dpt capai b4 raya or afta raya....
serius aku btl2 nak berjaya mcm org lain.....
apa2 pun aku harap sgt aku akan berjaya mencapai taget aku yg telah lama aku harapkan sejak setahun yg lepas....

lg apa yer???
huuurrmmmm.....
setakat neh tu je lah target jangka pendek aku....
apa2 yg aku akan target aku akan story-mory lg nanti yer....
aku harap sgt yg aku akan berjaya mencapai semua target aku sblom parents aku menamatkan perkhidmatan mereka dlm keje mereka....
kawan2 semua doa2kan lah yer aku dapat capai segala target yg aku harapkan....
paling bgs klu aku dpt target yg terakhir aku tuh iaitu dpt keje lg bgs...
tu yg paling penting sekarang....
doakan aku yer kawan2.....insya-allah~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: