Followers


Jumaat, Ogos 5

:.. DiLeMa ..:

assalamualaikum....
pe kabar semua???
amacam puasa???
masih lg dpt bertahan ke tak???
hik3~~~alhamdulillah masih yer...
bgs3~~~~

ok lah jom kite topik kita ari ni.....
aku dlm DILEMA.....
korg tau kan apa maksud DILEMA tuh kan??
so aku pun tak yah susah2 nk terangkan sbb aku btl2 dlm dilema skrang neh...

citernyer....
bulan lps aku dpt berita bahawasanya tarikh utk aku konvo tahun ini jatuh pada 15-17Oct2011 nanti.....
so apa masalah nyer???
masalah nyer tarikh tuh satu2nya kakak kesygan aku kahwin masa tu jugak...
klu terkena 16Oct xper lg kan???
huk3~~~

masalahnya klu terkena 15Oct mcm mana yek???
aku ada luahkan benda ni semua kat family aku....
so jawapan diaorg p je lah konvo tuh wpun tak cukup tgn sbb bahagian mama byk bergantung kat aku.....
almaklum lah aku ni kan penganggur terhormat lg so tlg2 lah apa2 yg patut...
alasan diaorg syang aku dh belajar elok2 abis degree tuh tp tak p konvo plak...
so aku berbelah bagi skrang neh.....
btl2 dilema...
perlu ker aku p konvo aku n aku lupakan saja pasal kenduri kawin kakak aku??
ye aku hanya sempat tgk kakak aku bernikah jer sbb seari sblom sanding...
adesss~~~

susah nyer nak buat keputusan bl melibatkan dua event yg besar dlm hidup aku...
oohhh yaa~~lupa nk gtau gak....
if jd aku p konvo tuh siapa nak temankan aku di majlis konvo aku tuh???
tu soalan cepumas yg aku tanya kat family aku...
jawapan diaorg senang jerk...
en.bf kan ada suh lah dia tmnkan....
perrgghhh~~dpt penghargaan nmpk.....
hisshhh~~~
tak leh nk pk lah skrang neh....
next week 8hbOgos laman web konvo br di buka....
soo tggu n lihat je lah.....
daaaa~~~

1 ulasan:

  1. sedeynyer !!

    ann dulu maser konvo..
    xde sape dtg~~

    berbalam2 hati tgk kawan 2yg lain

    BalasPadam

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: