Followers


Khamis, Ogos 11

:.. 11 Ramadhan ..:

assalamualaikum....
ye pe kabar semua....
sedar tak sedar dh 11 ari kita berpuasa....
setakat ni alhamdulillah masih penuh lg puasa aku..... =)
ok lah since aku dh lama tak update now aku nk ceritera lah sikit update terbaru yer...
seperti entry sblom neh gtau pasal DILEMA aku kan???
so isnin lps aku tgk web convo....
tu dia tarikh+masa konvo dh kuar dh...
tggl nama jerk tak kuar2 lg....
dgn rasminya aku berkonvo pada 15 October 2011 bersamaan hari Sabtu jam 2.00pm.....
btl2 terkena tarikh Along aku bersanding....
siap timing pun sama gitu....
huk3~~~
maka dgn rasminya en.bf aku menjadi peneman aku..
awal2 dh suh dia amik cuti dr 14 Oct till 15 Oct.....
hambik kau.....
so skrang tgh tggu nama kuar then confirm kehadiran aku....
dh tu wat payment n tggu ari konvo....
satel awal2 senang kot....
nanti xder lah kelam kabut....
hehehee~~~
ok lah apa2 pun selamat berpuasa and berbuka puasa......
next time aku update lg ya~~

p/s: tgh sibuk mengecat+mengemas umah.....mengubah susun atur perabot bagai....letih giler2~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: