Followers


Khamis, Ogos 18

:.. hurrmmm ..:

assalamualaikum.....
pe kabar sahabat2 semua.....
maaf lah tersgt2 yer lama tak mengupdate blog....
xder kerajinan actually.....
huk3~~~
ok lah mari kita bercerita apa yg berlaku semasa kemalasan mengupdate blog ni terjadi yer....
kih3~~~
ayat pun lintang pukang dh skrang....
so paham2 kan lah yer klu ada yg tak paham tuh...

alhamdulillah skrang dah puasa ke-18....
tak lama lg nak raya dh kot.....
so dh ready ker persiapan raya sahabat2 semua...
jujur lah aku katakan bahawasanya aku tak terasa seperti nak berhari raya jerk tahun neh....
byk sbb2 yg aku rs kan tp biarlah aku saja yg memendam rs itu....

ok...last sunday bersamaan 14 Ramadhan....
last2 minit en.bf ajak gak p berbuka sama2 dgn kawan2 86.....
awal mggu ajak dia kata tgk lah.....
tp tghari ahad tuh br dia tanya fully program....
so kptsn pun dia buat 3jam sblom berbuka tuh.....
dan2 tu gak ler aku bermsg dgn cik ann utk bertanya masih boleh atau tidak...
en.bf mmg suka buat aku geram ok....
hiiisshhh~~~
sepjg otw xbercakap langsung dgn dia sbb geram sgt.....
tp sib baik smpi on time gak ler wpun lmbt...
n sib baik gak ler senang dpt parking.....
huk3~~~
apa2 pun really2 miss dgn diaorg....
last jmp raya thn lps kot....adehhh~~~
then jmp kembali berbuka bersama2.....
thanks coz sudi terima kehadiran kami yg last minit memberi kata....

then nothing happen selain mengemas n mengecat umah......
till now masih lg mengemas umah....
serasa makin kemas makin tak cukup plak tmpt nak taruk2 segala brg2 yg telah dikelurkan dl....
alahahiiii~~~~

smlm bersamaan 17 Ramadhan....
buat pertama kali nyer kot.....
aku berjln di JALAN TAR.....
adduhhhh~~~ramai sggh umat manusia kat cni.....
apa yg seronok aku pun tak pasti...
yg pasti aku tak terasa keseronokan tu pun....
yg aku dpt hanya sakit kepala....aduuhh~~~
p n blk jln sentiasa jem....
smpi umah pun dlm jam 430pm......
then rehat2 kejap siap sedia nak p berbuka kat umah anyah di Banting....
alhamdulillah....
kenyang sgt2.....sakit2 kepala pun aku gagah kan diri gak utk drive keta ayah yg besar itu......
sbb aku tau ayah silau n agak susah ckit nak drive mlm.....
so aku pendamkan rs sakit kepala tuh wpun terasa.....
alhamdulillah smpi jua kat umah dgn selamat......
terima kasih jugak kat panadol anyah....hehehee~~~~

now aku kembali utk mengemas umah sbb ayah nak ajak en.tunang along dtg berbuka kat umah utk pertama kali nyer....
adehhh~~~~

ok lah will update later ya~~~
daaaa.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: