Followers


Isnin, Ogos 22

:.. surat cinta ..:

assalamualaikum.....
ye pe khabar semua????
mcm biasa lah kan bl dh byk ceritera br lah nak bukak blog neh...
klu tak jgn ler harap kan....
ok lah what story nyer????

jom kita mulakan dr mggu lps....
konon cadang nak berbuka sama2 dgn dak2 SCM pd 20 Ogos 2011 bersamaan hari Sabtu....
alhamdulillah jadik gak wpun org yg mencadangkan tmpt nyer tak dpt dtg sbb sesat terlampau....
allahuakbar~~~kesian dia.....
harap2 dpt jmp dia next time...insya-allah~~~~
so kami berbuka kat Falming Steamboat Seksyen 33,Shah Alam seramai 7org....
alhamdulillah terlebih kenyang kot pdhal byk lg yg tak terabis mkn dgn ada lg yg aku tak mkn nyer.....huk3~~~
**ni lah antara2 muka yg ada...(muka ku tak dpt masuk sbb malas nak bgn)..hehehee**

lps berbuka tuh kami pun membawa haluan masing2.....
en.bf tetiba apa tah mimpi dia bw aku p Uptown Shah Alam yg dh 6-7thn aku tak jejak......
ishk3~~~jln jem teruk nak masuk situ jerk......
ada lah dlm 35minit stuck nak masuk jln ke Uptown tuh.....
ok byk kereta parking tepi jln so bl ada keta keluar apa lg...
bg signal en.bf terus masuk parking....huk3~~~
ok tgh2 syok berjln santai kat dlm uptown tu smpi lah ms nak blk...
jln agak jauh ok dr parking kereta ke uptown tuh....
so xper lah bak kata en.bf senaman....cis~~~~
smpi kat kereta.....benda yg tak dijangka berlaku.....
WHAT?????ok alhamdulillah...
saya paham surat apa itu wpun memula saya ingat ia sekadar kertas iklan saja...
skali bl amik n tgk btl2 surat apakah itu.....
ya TERIMA KASIH BYK2 pd PDRM sbb menjalankan tugas anda pd mlm mggu itu ya~~
saya dan en.bf terasa seronok sgt2 dpt surat cinta dari PDRM itu....
byk2 kereta yang parking tepi jln tuh kami hanya nmpk 2buah kereta termasuk kereta kami saja yg ada surat cinta itu.....
apakah maksud surat cinta itu diberikan kpd kereta kami saja????
pdhal byk kereta yg parking di sana siap atas jambatan LKSA tuh, kiri-kanan jln susur uptown tuh lg....
sggh baik hati pihak PDRM dlm menjlnkan tugas nyer mlm itu.....
**surat cinta dr PDRM**

so dgn rs syukur ALHAMDULILLAH, kami terpaksa kurangkan budget utk bershopping raya.....
senang ckp en.bf shopping utk diri dia saja lah sbb tahun ni aku tak dpt "duit raya" dr ayah.....sedih giler~~~
ok bab tu aku ceritera lain kali k.....
dlm ms terdekat ini en.bf akan jmp PDRM utk satelkan menatang tuh.....
jmp lain kali~~~
daaaa....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: