Followers


Khamis, Ogos 25

:.. menghitung ..:


assalamualaikum....
pe khabar semua????
amacam semua dgn selama puasa selama 24Ramadhan????
mari kita tmbh lg Ramadhan kita jd yg ke-25.....
so mesti ramai yg menghitung hari utk raya kan???
lg2 yg dl seorg skrang dh berdua...
yg dl berdua skrang dh bertiga....
gi tu ler yg seterusnya....
aku???
masih lg kat takuk yg sama....
gi ner lah aku dr dl smpi skrang....huk3~~~

ok lah org tgh2 dok sibuk menghitung hari nak raya aku plak dok ngitung lain hal.....
jom kita tgk apa yg aku dok ngitung lain dr org lain.....

Daisypath Happy Birthday tickers
ye...hari lahir ku yg bakal tiba...dimana aku akan berusia....
Daisypath Happy Birthday tickers
ooohhh...terasa tua nya aku.....

kemudian kita akan sambut...
Daisypath Anniversary tickers
SELAMAT HARI RAYA..MAAF ZAHIR & BATIN BUAT SEMUA....

lps dr itu aku akan menghitung dua event yg cukup besar dlm hidup aku,iaitu..
Daisypath Wedding tickers
Daisypath Wedding tickers
firstly event dimana satu2nya Along aku bernikah& bersanding....

Daisypath Graduation tickers
secondly...hari aku bergraduat....

errr~~~nape samer yer hari bersanding Along dgn hari grad aku???
aku sendiri tiada kata utk menjawab persoalan itu.....
sooo ni lah yg aku dok menghitung......
alahaiii~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: