Followers


Rabu, September 21

:.. keje baru ..:

assalamaualaikum.....
ya allah berkurun lamanyer aku tak hapdate blog rupanyer yer....
ok lah today aku nak citer pasal keje br aku pegang ri neh.....
sepatutnya keje neh aku start smlm tp atas sbb aku ada interview so postpond tuk ari neh......
heeheee....
korg nk tau ker aku keje apa sementara nk tggu jwp utk interview aku smlm????
jeng3~~~

aku jd cikgu beb.....
xpercaya kan muka aku neh ada hati nk jd cikgu......
kah3~~~~
aku ganti cikgu cuti bersalin......
ni pun keje backup jer...
ye lah mana tau kot2 interview aku tuh tak berjaya kan...
so kurang2 aku dh ada keje gak nk masuk dlm resume aku kan????
hehhehe~~~~~

apa yg aku ngajor utk first day aku???
ya ALLAH...tak usah ckp lah kan.....
masuk2 je aku dh pegang dak drjh 1.....
ya ampun.....nakal giler dak2 neh...
otak pk nak main jerk....
mmg berbeza zaman aku dl dgn skrang....
aku jerit pekik suh diam leh diaorg wat bodo jerk....
sabo izzaty....sabo....
tu jer lah keje aku dok sabo kan diri.....

tp bukan tu jek keje aku....
cikgu yg tak dtg tuh dh sediakan apa yg perlu dak2 neh buat....
so aku just pantau jerk.....
tu pun smpi jumaat neh je lah.....
next week new chapter plak...
alahaiii~~~~

ok lah skrang aku nk rehatkan diri utk hadapi ari esok yg aku rskan pasti giler.......
ohhhhh~~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:.. BanTu-MemBsnTu AmALan MuLia ..: